Annie idag! :]

hejhej.
vid ett tiden sticker jag till Annie och övar på dansen. :)
sen ska jag hem vid 3-4 igen, typ äta och sånt väl'?
Och i morgon är det utvecklingssamtal ;) det går nog bra?
jag hoppas det i alla fall :b för jag sköter ju mig i skolan, så då borde det ju gå bra?
jaja, imorse vaknade jag vid nio tiden. Gick upp kollade lite på tv, åt och satt här.
gjorde tre stycken tema till fille ^^ Så om någon vill att jag ska göra tema till er så hör av er ;)
och ikväll ska vi väl förmodlingen grilla igen? Om det är fint väder.
nej nu ska jag ta och göra det sista. Och jag ska städa mitt rum ! :o
ser ut som om nån har kastat en bomb här xd
grymt stökigt. :o
-'menmen.
Jag skriver mer sen, blir nog lite bilder från när vi dansar också.
puss & kram sålänge.



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0