best day ever ! ;)

hallå!
idag har jag varit på utvecklingssamtal, det gick hur bra som helst.
fick inget negatvit , (Y)
och efter det stack jag direkt till anna, vi var typ ute i byn.
handlade två pennor och nåt pennskrin med en miniräknare på :o
coolt ändå. Och jag behövde en ny miniräknare och pennskrin ;)
sen skulle jag hem vid fem då åkte jag till oj.
sen har jag pluggat matte. Det gick faktiskt ovanligt bra,
skulle egentligen bara göra 25 uppgifter men gjorde 35 tror jag, duktigt va? (;
och efter det pluggade jag Engelska, och sen åt.
och snart ska jag plugga svenska och hemkunskap. (:
ser faktiskt fram emot det lite :o
för jag tycker det e ganska kul med svenska och hemkunskap? eller jag älskar hemkunskap.
jaja, nu ska jag kolla bdb ;)
puss & kram sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0