chips !:D

blev inte att jag var med adam och fille idag.
för jag skulle till min mormor, så hela min familj, mormor och mina kusiner stack till sån typ lekplats där :b
så typ lekte jag med min kusin ;) Han e liksom bara två år. (:
sen åkte vi hem, jag stack ut direkt med ebba.
vi cyklade runt i typ 2 tim och 30 min? :o
eller, jag har skjusat henne på min cykel i 2 tim och 30 min. xd
och jag cyklade upp och ner på såna trottoarer hela tiden, för och reta henne (;
eftersom det gör sjukt ont om man sitter där bak.
hon bara : Jag ööönskar jag hade en metallröv!
hahahah som vi asgarva! :b

haha, sen satt vi på oj , eller ja utanför oj. Tills det stängde.

haha. Satt där och åt chips och drack läst, grymt roligt var det! Sen skulle vi hem klockan nio. Då kollade jag lite på tv, sen satte jag mig här. Men nu ska jag gå ner och kolla lite på tv tror jag! xoxo


Kommentarer
Postat av: eebba.<3

Haha vi hade sjukt kuuull. :DDD <33

2010-04-26 @ 14:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0