dina hjärtslag är viktigast för mig znobben.§

hallåja.
ikväll har jag tilbringat mest av min tid framför datan ;)
suttit och pratat med ebba på msn ((: §§
sitter inne på mitt rum , i min säng då ofc ;) as skönt med laptop som man kan sitta i sängen med :o
ja , ehm jag har ny header iigen. På min och znobben denna gången.§
eftersom , som ni säkert har märkt, så är znobben en stor del av mitt liv. :D §§
och jag skiter i vad alla andra säger, ! jag älskar znobben så är det bara! :D<3
jag har väl inte så mycket att skriva. I morgon kanske kanske vi skulle över till Danmark :)
mysigt. Sen på lördag ska vi hem till saras mamma och äta påskmiddag :9 mums!
jaja. nu ska jag fortsätta snacka med ebba här ;)

puss & godnatt :*




bild tagen av : mig. :)
vet inte varför jag skrev det, kände bara för det (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0