förlåt ! :o

förlåt för att jag nästan inte la in på hela dagen igpr ! :o
men jag var i skolan, sen direkt hem till ebba och göra Engelska läxa, det gick riktigt bra.
sen va vi lite, typ ute och sånt? Sen skulle jag hem vid halv 8 och äta och klockan 8 såg jag på ghost whisperer.
älskar det ! Izza♥Ghost whisperer;)
-'menmen. Sen somnade jag direkt i soffan typ. Och idag vaknade man vid halv åtta gick upp och klädde på mig.
och nu sitter jag här för jag börjar inte förrän om en timme och tjugo minuter. ._.
ikväll ska jag hem till pappa§ roligt ! :]
vi ska väl inte göra nåt speciellt i helgen tror jag. Eller vi hittar ju alltid på nåt, så det blir ju säkert nåt speciellt. xd
nej, nu ska jag göra det sista, borsta tänderna, duscha och lite sånt.
puss & kram sålänge.
skriver mer efter jag har slutat. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0