fotboll:D

hej!
idag var det skola igen ja, skön dag.
sen slutade men vid halv tre , då stack jag, nicole och jozzan och försökte fixa praoplats till mig.
ska nog praoa i lekis på rågenskolan , eller kanske nån annan klass på haganäs skolan? ;)
lär väl bli ganska kul, så jag ska ringa rångenskolans rektor i morgon.
ehm. Sen stack till till oj och sen hem till nicole. Men då skulle alla göra läxorna, så vi stack hem till var och en.
men vid halv sju ska vi nog kolla på gotbolssmatch borta på bjärshög ;D
så jag ska snart sätta mig med läxan.
xoxo


det kommer nog bli ganska kul, eftersom jag älskar fotboll ;)
och kanske ska börja, men såklart finns där ju typ inget tjejlag i åstorp ._.
jaja.
vi höres!

Kommentarer
Postat av: ebba.<3

snälla praoa på vår skola. (;

Då ses vi. §<3

2010-04-26 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0