ghost whisperer.

hallå!
idag var det skola dådå. :) det var faktiskt roligt idag.
efter skolan var jag med ebba, i kanske två timmar?
sen skulle hon till musikskolan, och då var jag med nicole och jozzan ;)
riktigt roligt hade vi ! :D typ cyklade runder i byn och sånt.
sen skúlle jag hem vi fem och äta. Och efter maten satte jag mig här.
sorry att jag inte uppdaterar så mkt, men det blir inte så mkt nu när skolan har börjat igen. :o
och ikväll är det ghost whisperer igen ! :D
omr har längtat efter det i två veckor nu :o för det var inte förra veckan, för det var sånt "påskprogram" eller nåt sånt skit :o
och efter det ska jag duscha, sen får jag se ;)
skulle egentligen ha duschat före ghost whisperer , men pallade inte ;)
nej nu ska jag snart gå ner och sätta mig ! :)
och förresten, blir brunett till helgen ;D

puss.




izza älskar sina converse ! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0