glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.

hejhej.
sorry för att jag inte skrev på hela dagen i går , tror jag :o
men jag orkar verkligen inte på kvällen och hade inte tid på dagen , för jag var med ebba och hennes familj i helsingborg, och gick vid stranden med pepzy. :)
sen kom vi hem, typ var på oj tre gånger? ;)
och idag var det skola igen, tråkigt.
efter skolan stack jag annie och nicole till nåt som vi i åstorp kallar "spökhuset" haha fett läskigt ! :o
sen cyklade jag hem och då ville ebba att jag skulle följa med till "apölhuset" igen xd
och då gjorde jag det ....
sen kom jag hem, direkt till netto med mamma och hampus.
sen hem och plugga so ._.
och lite hemkunskap, gick väl sådär?
kunde inte riktigt koncentrera mig , så ja, det gick som det gick ;)
vid halv sju tiden kommer melker och patrik och hämtar mig, för då ska vi till björnen och se när ebba uppträder. :]
kommer nog bli kul (: sen klockan 6 blir det huset anubis ! :D <3
så nu ska jag kolla vidare och så.
puss & kram.

(orkar verkligen inte ladda upp en bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0