kanal 5 ;)

hej.
idag har jag ju varit med nicole och jozzan som ni vet. Sen stack de vid fem för jag var tvungen att göra läxan. :)
efter det kollade jag på huaet anubis ;) sen var jag med ebba ett litet tag (: ... vi typ åt på sibylla ;) igen ! :o
sen gick vi hem och spelade bandy här på gatan (; gick in och satte oss vid datan. Men ebba skulle hem halv nio och då satte jag mig vid tv:n , fanns knappt nåt att se på så jag tog dating in the dark, det är faktiskt roligt (;
och efter det var det desperate housewives , följde alltid det förr men det blev tråkigt ett tag :o men jag har glömt hur roligt det faktiskt är ! :o
och nu har jag precis ätit två värma mackor. Och jag och mamma sitter där nere och kolla på cougar town.
inget annat att kolla på ._. eller jag är ju inte där nere nu för det e reklam ;)
menmen.
nu ska jag snart gå ner igen.
skriver mer imorgon !
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0