kom precis hem ,! [:

hallå.
nu har jag precis kommit hem från färjan.
vi åt lite lunch och drack lite drinkar ( alkoholfira såklart (; )
haha. Fick en drink gratis ,! ^^ riktigt snällt ,! :o
och kollade i affären där och sånt, sen körde vi hem, jag gick ut med znobben, sen har vi bokat bowlingbana här i helsingborg :]
så vi ska bowla klockan 7 också, så äter vi middag där tror jag.
eller nej förresten det skulle vi inte :b för dom hade inte mat där idag :b
så vi grillar när vi kommer hem istället (;
gott med grillad mat ,! :o riktigt nice.
nej nu ska jag kolla vidare lite. skriver mer sen,

P U S S.






















HAHAHAHAHAHAHAH ,! Vi skrattade riiiktigt mkt åt denna bilden ,! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0