läxa suuuuger ! :o

hej.
idag vare skola igen ja det var väl typ roligt?
sen efter skolan skulle jag och ebba egentligen vara med micki, men hon skulle på bmx halv 6 och då var det typ inte lönt. Men jag och ebba var i typ en eller två timmar , eftersom vi bor så nära varandra , §
sen skulle hon åka, och ja. Då gick jag hem, typ fotograferade lite ;)
sen skulle vi grilla, korv blev det idag :)
senh kolla jag huste anubis. och nu sitter jag vid datan ;)
men nu ska jag snart sätta mig med matteläxan. ._.
fede segt ! :o hatar läxa ibland -.- , ibland är det roligt , men ush nej. orkar verkligen inte !
och måste bara säga att jag fick 54 av 54 rätt på svenska provet vi hade :D
omg ! stolt ;) haha nej , men jag blev nöjd iaf :d
nej nu ska jag sätta mig med matten.
skriver mer senare ! :)

puss.



ääälskar att våren börjar komma ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0