ledig nu!

hallå!
idag var det skola igen;) fast nu är vi lediga i två dagar, mega skönt ! :o
sova länge hade jag tänkt mig, men vaknade ju alltid tidigt när man kan sova länge. Och mina brödrar ska ju gå upp klockan sju för att gå upp i skolan, och då vaknade ju jag också av den väckarklockan, fö´r jag har ingen dörr till mitt rum ! :o Men det blir det ändring på när vi ska flytta ;)
efter skolan stack jag direkt hem, sen stack jag till liddl och handlade energidricka (;
sen cyklade jag hem och gjorde matteläxa, svenska och hemkunskap.
gick ganska bra tror jag? :)
sen har jag bara varit ute hela dan, :d
grymt skönt ute. Känns verkligen som det börjar bli sommar nu !
och i morgon ska jag hem till annie och träna på dansen...
jaja. Nu ska jag kolla vidare.

puss...

orkar inte ta nån bild, för min data är gryyymt seg och det tar 10 minuter att ladda upp en bild ! :oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0