mys kväll.

hallå allihopa!
nu sitter jag i min säng vid datan. :) har inte alls orkat skriva ikväll faktiskt. :o
idag har man varit på kalas hos saras syster, och sen åkte vi hem till louise ett tag.
sen hämtade pappa oss där vid sju, sen typ åt vi? efter det hoppade jag in i en dusch.
och sen gjorde jag v mig för kvällen sen kollade vi på film.
nån film om spindlar, riktigt obehaglig, man fick typ panik när man såg den :o
om man e rädd för spindlar ska man inte se den ! Jag lovar, jag e rädd för spindlar , nu e jag livrädd! :o
när den var slut kollade vi på någon annan film , nån dansfilm ... eller det är en dansfilm , med parodier från olika filmer. Den var riktigt rolig (Y)
men jag kommer inte ihåg vad den heter :b menmen.
nu ska jag sätta på en annan film tror jag. För det finns inget bra på tv:n :'s
jaja.
xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0