omg ! :o

förlåt, förlåt och förlåt för att jag inte har lagt in ! :o
omg, har verkligen inte haft tid ,! Igår var man med ebba direkt när man hade slutat, vi typ ... var ute?;)
hela dagen ;) kanske inte så varmt ute, men inte kallt heller. (;
och sen sov jag där hemma :) idag vaknade vi vid nio tiden, gick upp, åt frukost och sen bakade vi ;D
kolakakor ^^ riktigt gott. Sen tog vi med kakor och saft upp till skogen och typ "fikade" där ;)
haha. Det var i alla fall riktigt mysigt. Melker var också med. :)
sen gick vi i skogen men Znobben, sen skulle vi egentligen cyklat när vi kom hem, men vi orkade inte.
Så jag stack hem, då varm in moster, kusin och mormor här :D
så jag stannade ett tag. Men nu ska jag sticka till ebba om kanske ën kvart?
vet inte vad vi hittar på. -' menmen. 
nu ska jag kolla vidare på olika bloggar :d 
puss sålänge :*
skriver mer sen !! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0