prov, prov & prov.

hallå allihopa!
nu har jag precis pluggat litta, matte och svenska.
ska ju ha svenskaprov i morgon, och idag hade man hemkunskapsprov , det kändes riktigt bra !
kommer nog få ganska bra resultat. :)
så hoppas svenskan går lika bra, förra svenskan fick jag ju 54/54 ... så hoppas det går lika bra denna gången.
dock är det inte om samma sak. menmen.
det går säkert bra.
efter skolan stack jag , annie och nicole till oj och handlade nötter.
För vi skulle hem till Nicole och öva på dansen. (:
hahahhha. såm vi skrattade :b
längesen man skrattade mycket.
fick ingen luft . ;) ... men ja.
på Fredag blir det nog väla med ebba. (: eftersom jag inte fick så mkt köpt på familia,
väla e ju större och bättre.
så , bara ebba får så... annars kanske jag sticker dit själv, eller nån annan som vill följa med?
och förresten, jag måste fixa på mitt rum nån dag !
smink, hårprodukter osv.
men nu ska jag kolla bdb.
puss & kram.

solglasögon: gina tricot. 59 kr



tröja: gina tricot, 99 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0