roligt dag.;)

hallå!
riktigt rolig dag idag faktiskt ;) , har varit med ebba, melker, robin & Oskar. :)
grymt kul. Vi var hemma hos mig och hoppade studsimatta, sen stack killarna hem till ebba och melker , och då fortsatte jag och ebba att hoppa.
sen har vi inte gjort så mkt , typ haft sjukt roligt? ^^
snackat, hoppat studsimatta, ja såna saker. ;)
och nu håller mamma på att grilla, gott eller vad? :o
älskar grillad mat ;)
ikväll blir det wipeout tror jag (: annars vet jag inte. Ska bara ta det lugnt.
ja, nu ska jag öva på en dans vi ska visa upp om en vecka i skolan :o
nervös ! :O menmen, det kommer säkert gå bra ;D
jag skriver mer efter jag har ätit.
förresten , är ganska nöjd med hårfärgen :)
puss.










Kommentarer
Postat av: anonym

Fan vad snygg du är och du kommer alltid vara det och söt så klart!!:P

2010-04-12 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0