sorry.

förlåt , förlåt för dålig update !
men jag glömde att skriva igår :o ...
och min data var helt konstig O.o igår när vi kom hem efter badhuset åkte vi till min farmor och farfar på en liten "påskmiddag"
inte påskmiddag precis eftersom vi inte åt påskmat ;)
sen körde pappa hem oss till mamma, vi satt och kollade på tv och åt godis (; §
och idag ska jag va med ebba och evelina. Roligt :)
så nu ska göra det sista sen ska jag och ebba gå till henne klockan ett.
jag skriver mer sen, och det kommer nog även lite bilder från dagen sen ^^
puss.

och förresten , jag sket i att färga håret igår :b ska ist åka in nån dag till frisören och göra det. Och jag ska nog ha mörkbrun med typ "röda" nyanser. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0