talang 2010.

hej!
nu har jag precis kollat på talang 2010, det e väl ganska kul?:)
efter det hade vi typ kuddkrig (h) jag,philipe,hampus och moa.
för moa och philipe ska sova över, så då ska moa sova här.
och de kommer väl vara uppe typ hela natten som vanligt :o dom lyder inte när min pappa säger att de ska sluta :o
menmen, ska stänga in mig på mitt rum och kolla på film;)
då får jag hoppas att jag inte hör dom !
och förresten ska nog börja på streetdance ! ;)
verkar grymt roligt ! OCh jag har alltid viljat börja på dans...
e kanske inte så bra O.o men skit i det.
aja , nu ska jag se om jag kan hitta nån bra film.
vi hörs.
puss och kram.

dagens låt; Justin bieber ft sean kingston - eenie meenie.
ÄLSKA ! :D ♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0