tidigt - sent.

hejhej.
idag vakanade jag ganska tidigt , vid sju tror jag?
men sen kollade jag lite på tv, sen somnade jag om , och vakande vid halv tio igen.
sen gick jag upp och åt frukost, skit god mackor som pappa hade varit och handlat ! :o
nåt sånt majsbröd... riktigt gott !
och förresten det har ju brunnit här i helsingborg :o ganska nära oss, så det var orsaken till att jag vaknade i morse. För mitt fönster var öppet för här var varm, och då vakande man av att det luktar brännt :'s
och det luktar firtf sjukt mkt ute. O.o
hoppas det går över till senare !
och det skulle ju komma aska från vulkanutborttet i island också.
man börjar ju bli mer och mer rädd att världen kommer gå under 2012? :o
eller,,, inte rädd, men fundersam.
nu ska jag snart följa med pappa och hampus till leklust;)
har inget annat och göra, så jag följer med. (:
så nu ska jag fixa håret , borsta tändera och klä på mig!

puss & kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0