aj.

sitter och har skit ont i magen, eller inte i magen utan på magen,
har ett blåmärke där och där e upskrapat.
omg, hatar att trilla med cyklen, inte ofta jag gör det!

aja, får stå ut helt enkelt, ska snart sätta mig i soffan och kolla film/tv med mamma,
inget bra på tv:n som vanligt väl? Får se om jag hittar nån bra film då.
Vill se A nightmare on elm street, älska dom filmerna! :D
men liksom, hur ska jag få tag på den?
tänker ju inte precis sticka till video kalle mitt i natten. ;)


haha, och vet ni vem jag möter när jag är ute med znobben?
jo viktor , en av dom som vi va med idag.
nej, nu ska jag kolla olika bloggar + facebook,
skriver innan jag kollar på film.
K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0