är säker på att jag väljer rätt nu, för jag älskar verkligen dig ♥

tja, har nyss ätit typ, gott var det.
sitter med demo i käet just nu, förresten på tal om katter så har vi lämnat tbx kattungen till min moster,
det blev för mycket med 3 katter och 2 hundar, så ja.
menmen jag är nöjd med dom djuren vi har ♥
men jag saknar fan henne, beauty. Hoppas hon får ett bra hem i framtiden!


kolla vad underbar hon är.
ikväll ska jag kolla film bara, annars ingenting.
Jag skulle egentligen va med johan i morgon ju,
men han har blivit sjuk den stackaren :(
jag som saknar honom så mkt.
så jag ska nog va med ebba i morgon, så ebba när du ser detta ring mig!:)

skriver mer sen sötnosar. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0