aww.

godmorgon sunshines!
gick upp vid 9, ringde ebba direkt. Skulle ju väcka henne...
sen hoppade jag in i en dusch, satte upp håret, klädde på mig , sminkade mig osvosv.
sen sticker jag hem till ebba halv 11, vi måste till biblan igen, för jag har redan läst ut båda mina böcker , haha!
så får säga till henne att vi ska dit.
sen tar vi bussen härifrån vid 2 typ, kommer fram kvart i 3, så vi hinner perfekt till klipptiden (klockan 3)


hahahaha, aww kolla!
förlåt ebba , vet att du hatar den. Men vadå?
det är typ 3 år sen ju, skiiiiit gammal bild !!
så himla töntiga , haha!
jaja.
jag tror jag skriver precis innan jag sticker till ebba, annars hörs vi efter klippningen.
ni får bild på det då också! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0