back to school, NO WAY!

nu har jga precis duschat , hemma hos mamma.
för när jag skulle in i duschen hos pappa så skulle vi helt plötsligt köra, jag bara : jaha? ;o
haha, jaja. Måste försöka lägga mig lite tidigare idag pga att skolan snart börjar,
måste verkligen vänja mig, kan inte vara uppe till 2 halv 3 varje natt.
liksom när det e skola lägger jag mig typ 11? ;o hur ska detta gå?


så kommer jag typ se ut, vägra gå upp första dagen. Kommer ligga i sängen som en död fisk.
men liksom seriöst? Var har detta sommarlovet tagit vägen?
känns liksom som om sommarlovet precis har börjat.
fast sen samtidigt ska det bli lite skönt att komma tbx,
träffa alla vänner, och att man kommer in i rutinerna igen eller vad man ska säga.
för ibland på sommarlovet sitter man bara där , och bara : vad ska vi göra?
men sen bor man i tråkiga Åstorp också, här finns inte ett skit att göra!
det enda som är roligt är fan oj, (som sagt) hahah.


kolla! Där står ju till och med Din Bästa Affär!

jaja, nu ska jag kolla annat. Skriver kanske senare, ska kolla på nån film sen. K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0