bildbrist :(

ja jag vet, har varit rent ut sagt helt seg på att blogga dom senaste dagarna, och förlåt för det!
men liksom, ja. Har typ varit ute hela tiden och sånt, måste ju liksom passa på när sommarlovet snart är slut!
vid nio tiden sticker jag hem till ebba,
vi ska till oj, (vad trodde ni?) och cykla lite.
gick upp sjukt tidigt idag, vid halv 6, så jag var klart vid 6.
typ hade borstat tänderna, gjort v håret, klätt på mig, gått ut med znobben osvosv.
nu ska jag bara äta frukost också, tror mamma ska göra ägg och bacon ^^


och , jag har bildbrist, men jag får skylla mig själv att jag aldrig fotar,
men det ska  jag och ebba göra direkt efter jag har klippt mig,
så det blir väl typ i morgon eller på onsdag.
skriver innan jag sticker till ebba, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0