Boy , why is it so comlicated? But I guess that as soon as it starts to be about love is becoming so difficult .

känner mig så osäker, jag är glad innersinne, det vet jag.
men så fort jag är i närheten av dig gör hela mitt hjärta ont,för det slår fortfarande för dig.
känner mig sårad, förmjukad.
men jag tror faktiskt detta är bäst .
ibland känns det som om jag inte vet vem jag är längre.
denna kärleken är komplicerad, jag vet.
jag vet inte ens om du gillar mig, ibland verkar det som det, ibland inte .
men när du står bredvid mig hoppar mitt hjärta över ett slag,
och det känns som om det vara är vi två, du och jag i hela världen ♥
som om allt släcks, och där är en strålkastare på bara oss två!
I filmer blir det alltid lyckliga slut, vad det än handlar om .
men i verkliga livet slutar det inte alltid lyckligt,
och jag lever inte i en filmvärld, så jag vet inte hur det ska sluta.
ska jag behöva ta första steget?
egentligen vet jag ingenting om dig, bara att du är sjukt söt och helt underbar.
men när det kommer till slutet då vet jag.
man får helt säkert se vad det blir av det, men jag tänker ta chansen, ja det tänker jag göra!
För vad jag än gör, blir det rätt på ett eller annat sätt.<3


var tvungen att skriva av mig lite.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0