camels

hej, vid halv 2 sticker jag hem till ebba.
känns längesen man träffade henne ;o eller , ja vi träffades ju i fredags men ändå,
är van vid att va med henne varje dag ju.
alltså vetifan vad jag ska skriva ?
liksom vad mer kan jag blogga om ? behöver tips från er läsare så statistiken höjs!
Tycker att jag har hyfsat bra statistik, men såklart vill man ju att det ska bli högre.

förresten, filmen igår var bra, en riktig kärleksfilm, saknade min johan när jag såg den :(
såg den helt själv , haha.
men jag rekomenderar den iaf, "valentines's day" hette den för er som har missat de.
nej, nu måste jag börja gör ve mig så smått,
annars kommer det sluta med att jag kommer hem till ebba vid 5, och det får ju inte hända,
haha.

det var när vi red kamel i egypten, skit roligt var det, ja förutom att kamelen höll på att slänga av mig som sagt.

en till bild, fan vad jag saknar Egypten! Vill dit igen.
Eller iaf utomlands, men om vi ska till egypten igen så ska jag fan ta med mig egen mat (!!)
hatade maten där! Det var verkligen det enda negativa.
jaja, vi hörd sen. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0