converse.

hemma nu då ja, fast hos mamma, för pappa ska upp till jobbet i morgon och då måste vi gå upp klockan 6.
pallar inte det! haha.
men vi va hemma hos pappa innan och åt, graffitti, ^^ love it!
köpte en converse väska, ingen märkvärdig, tog den första bästa eller vad man ska säga.
älskar även converse så det var ju liksom bra, bryr inte mig jätte mkt om skolväska.
klart att den ska vara snygg och så, men ja, ni fattar vad jag menar;)

så ser den ut typ, eller ja jag tror det är en sån.
köpte även två linnen, rea på gina tricot,
29 kr styck, ^^ billigt.
ikväll blir de massa filmer, skräckisar.
och i morgon ska min moster och kusin komma hit,
sen på fredag blir de ebba :D
har inte träffat henne på hela veckan....
jaja, skriver snart igen, ska bara kolla facebook och sånt.
kramis.

 


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

2010-08-11 @ 21:05:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0