do you remember?

tja, sitter hemma och tråkar,
har lite småont i huvudet, annars är allt bra med mig ,
bara att jag inte har orkar blogga idag, har egentligen inte orkat nånting,
har suttit och kollat film hela dagen, liksom kolla vädret? :(
hatar det!
har precis varit på oj iaf, som vanligt,
men hjälpte mamma och hanlda lite mat o så.
ikväll ska jag bara sitta hemma och kolla film, och äta choklad + chips.
jaa.. annars har det inte hänt så mkt, ska nog ut nån dag i veckan o köpa skolväska,
men vet inte vilken, får se om jag hittar nån snygg.
¨
zpike har ju kommit hem från pappa nu också, har saknat ihjäl mig efter honom!


haha, kommer ihåg när vi gjorde denna bilden ebba,
alltså vilka sjuka minnen vi har!
minnena från somras är fan bäst!
vet att vi e ovänner nu , men du betyder ändå mest av alla mina vänner♥



nu ska jag kolla fb, P U S S O C H K R A M



Kommentarer
Postat av: nina lindberg

heej hur gör man såna bilder

2010-08-09 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0