flashbacks!

ehm,  hej igen.
bestämde mig för att inte se filmen, höhö.
orkade inte...
och jag börjar få skit onti halsen och är förkyld, men ofc ska jag till skolan nästa vecka!
det kommer garenterat gå över till nästa torsdag!:D
för jag vill verkligen träffa alla underbara vänner + att det ska bli skönt att börja igen.
den enda jag kommer sakna är allt roligt man gör på själva sommarlovet,
och såklart sovmorgnarna, hihi.;)
vet jag tjatar om det, men hah ja.


sitter och lyssnar på gamla låtar, vilka flashbacks!
speciellt med selena gomez och demi lovato, eftersom jag och ebba alltid lyssnade på dom innan.
och där e skit mkt minnen med dom låtarna, från förra sommaren.
typ familia, oj, väla, och allt.
shit glömmer aldrig det !<3





herregud vad dom har växt upp på bara ett år,
kollade på massa bilder på dom nu, shit vilken förändring!
ska kolla om jag hittar nån bra film nu! pusspåer.




Kommentarer
Postat av: Demi Lovato Fanblogg

Vad tycker DU om My Camp Rock 2 som kommer ha premiär på Disney Channel 23 Augusti? Gå in på min blogg och kommentera! Jag vill ha just DIN åsikt!

2010-08-12 @ 22:59:19
URL: http://demetrialovato.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0