fråga.



Fick en fråga innan vad jag hade gjort den bilden på mig och ebba,
den har jag gjort på www.picnik.com
hur lätt som helst är det att fixa bilder där, dock tror jag att man måste bli medlem,
fast jag vet inte, man var tvungen till det innan iaf,
men det kostar inte pengar, jo vissa saker gör, men då kommer det upp att de gör det:)


det är bara till att trycka på "get started now!" för att komma igång, ni kommer fatta hur ni gör sen ganska snabbt

tack för frågan och hoppas svaret blev bra, förklarade så gott jag kunde.
ställ gärna mer frågor, jag svarar på vilken som helst!
kram


Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Hej! Hur är läget? Fin blogg!



ps. Jag lottar ut ett valfritt smycke värde upp till 599:-, kika gärna in! (Än så länge inte en enda deltagare)

2010-08-10 @ 17:07:01
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0