fulefan !

nu ska jag nog snart sätta på en film.
sen sova, ska ringa ebba i morgon vid 9 och väcka henne :p
så, ska be mamma väcka mig vid 7-8 tiden...
var ju på biblan innan, lånade två böcker, först en som hette "vi ses, baby" och en som hette "dolores, flickan utan ögon" . Har redan läst ut "vi ses, baby" den var riktigt bra. Ska nog börja läsa den andra ikväll. Istället för att se på film kanske?:)





denna verkar också skit bra!

liten sammanfattning av dom.

"vi ses , baby" :

Sally mack jobbar på ett billigt fik för att få ihop pengar för att köpa en symaskin så hon kan satsa på att designa t-shirts på riktigt. Av en slumpa och flera oturliga omständigheter får hon sparken men trillar över en VIP-biljett till en stor Rockfestival.

Keith Scully överges av sina kompisar för ett par tjejer och får istället åka iväg på sina drömmars festival själv.. På vägen råkar även han få tag i en VIP-biljett och båda hamnar back-stage på festivalen i Vip-området där de träffas, båda under falsk identitet. Men hur lång tid tar det innan någon kommer på dem? Och hur lång tid tar det innan någon av dem kommer på den andre och det visar sig att de inte är kända designers och rockstjärnor? Och vad kommer då att hända?

"dolores, flickan utan ögon" :

Femtonåriga Felix lider. Flickvännen har gjort slut, han har just misslyckats med ett självmordsförsök. Och fått reda på att farsan han knappt träffat inte är död som morsan alltid påstått, utan bara knarkare och kriminell.

Då träffar Felix en helt fantastisk brud, Dolores. Punkare; supersexig och cool. Men skum. Ibland het och livlig, ibland livlös och kall, död av överdos, blödande ur tomma ögonhålor. Dolores är en vålnad.


nej, nu ska jag fixa lite saker på datan innan jag läser,(eller kollar film?)
duschar gör jag i morgon bitti , sen blir det klippning inne i stan.
och ebba kunde följa med ;D

skriver när jag vaknar i morgon. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0