God morgon!

hann slänga upp ett snabbt inlägg här då ja,
bara för jag var så dålig på att uppdatera igår, höhö.
nu har jag precis plattat håret och klätt på mig.
min farfar kör mig till skolan idag, för min cykel står uppe på stationen.
men jag tror faktiskt inte vi ska åka och bada idag, för liksom, kolla vädret?
det blåser och regnar, usch. Inget badväder precis ...
efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, kanske hör med ebba om de går o va?:)
har inte träffat henne på skit länge känns de som ...
träffade iof henne i torsdags , men det är ju ganska längesen för oss.(;
aja, ska äta lite (försöka) , borsta tänderna , osv.
skiter i sminket idag, för vi kanske åker och badar ändå,
och jag har ingen vattenfast mascara, :/
men jag klarar mig fint utan mascara ! Ingen bryr sig på vår skola,
där kan man va sig själv, osminkad, sminkad, fjortis, tönt, ja allt sånt.
ingen bryr sig, alla accpeterar varandra ! :D
men vi hörs efter skolan, pussochkram

åh så fina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0