godmorgon!

haha för en gång skull kan jag faktiskt säga godmorgon, när det är morgon. haha.
detta är det tidigaste jag har varit uppe på hela sommarlovet tror jag ,
inte jätte tidigt men det är ju en förbättring iaf.
jaja, nog om mitt sovande nu.
runt 12 kommer louise och albin hit (moster och kusin) ,
mysigt. (:
sen vet jag inte när dom åker hem, vid 5-6 tiden typ.
sen i morgon sticker jag till ebba, vid typ 1.
sen förmodlingen sover jag där hemma, det brukar bli så, och vi kommer väl va på oj hela dagen ;)
haha , nej men vi kanske spelar minigolf?^^
ähh, jag vet inte , får fråga ebba vad hon vill också.


det får bli en ganska gammal bild på mig sålänge.
och filmer igår förresten, "walled in"
den var jättebra, inte alls så läskig som jag hört att den ska va.
mer spännande, som vanligt (a)
jaja, nu ska jag äta lite frukost. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0