Grattis Adam, 13 år ;D

tjena, vad har alla gjort idag?
själv har jag varit med ebba och melker,
mest varit på oj, ;) hahah, typ 3 ggr? xD
sen har vi cyklat och varit med melker när han klippte sig,
sen åt vi på sibylla, sen skulle jag hem, men i morgon ska jag till ebba igen,
sen klockan 6 ska vi 3 hem till adam och fira honom ju , ;d
kommer bli bäst! Ringde till honom idag och sjöng, haha.
lite förvånad han blev kanske?
för han fyller år idag, men vi ska fira honom i morgon,
för hans släkt skulle fira honom idag...
aja, jag skriver senare, har förresten hittat hur jag vill klippa mig (!!)
så nu ska vi bara beställa tid också, kanske nästa vecka eller nåt?
sen ska jag pierca mig och färga håret :D
vet fortf inte vilken färg.
jaja, C I A O

bilden har inte alls med inlägget och göra, men har typ inga roliga bilder, måste börja ha med mig kameran mer och fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0