haha, tmdnh. Fyfan vilka flashbacks. Emma, stay cool ;)

tjena, sa ju att det skulle bli mer inlägg idag än igår? ;)
många fler! haha.
men såhär blir det när man inte så mkt att göra,
men i morgon blir det seg update igen , för då ska jag hem till ebba,
och vi ska till oj och flumma :D
och köpa en kanelbulle!
haha, jaja, om en timme typ ska jag sätta på freddy krueger.
fast först ska jag spela kort med min familj:)
pallar egentligen inte , menmen.
skriver ett inlägg mer sen,
men efter det får vi höras i morgon.
Jag älskar er söta läsare, ni vet det va? ^^ <3
puss


ganska gammal bild.
Ebba vad hade jag gjort utan dig bästavän? :o

Kommentarer
Postat av: Ebbaa ;D

haha fy fan asså! ja minnen som fan! :oo

Så att man blir gråtfärdig ju! :o , Jag älskar dig!<3

2010-08-04 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0