hår, hår & hår.

nu ska jag snart hoppa in i en dusch. få bort sminket och sånt.
sen tror jag att jag ska sätta mig och kolla på film!
Är verkligen helt slut efter att ha cyklat typ en hel dag + att jag gick upp halv 6 imorse, duktigt va? ;)
haha, så det ska nog inte vara några problem till skolan.
känner att jag nästan längtar till skolan nu, ska bli så underbart att få komma tillbaka till världens bästa skola!

och på onsdag sticker jag och klipper mig , perfekt till skolan börjar,
vet exakt hur jag ska klippa det, självklart lägger jag upp bilder på bloggen sen hur det blev.
sen nån gång i nästa vecka ska jag färga håret typ brunt/svart... hoppas det blir bra!
är lite nervös eftersom jag är så ljus liksom, ljusa ögon och allt.
har ju haft mörkbrunt innan och det passade jag ju ganska bra i, så jag ska ha lite mörkare än det,
så det borde jag ju passa i , väl?
får hoppas det iaf :D annars är det bara att färga tillbaka det. Fattar egentligen varför jag är så rädd med mitt hår, man måste ju prova nya saker, annars slutar det med att man har samma färg och frisyr hela livet!
gillar också att prova nya frisörer, som nu ska jag klippa mig hos frisyrmakarna inne i stan,
annars brukar jag klippa mig på familia,
sen har jag klippt mig hos flera olika här i Åstorp,
men tycker inte dom är så bra, höhö. Ta inte illa upp, haha!
menmen, sånt är det.

nu ska jag se om jag hittar nån bra film att se, kanske går nån bra på tv:n ?
får se, skriver nog en snabbis senare, P U S S & K R A M¨



jag smälter så het han är xD :o


åh, den där blicken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0