heeey

nu har jag duschat, ska snart slänga mig i sängen och läsa!
Sen ska jag sova så jag orkar upp i morgon.
en lång skoldag väntar ju i morgon ...
ska försöka hinna skriva i morgon bitti, vi hörs i alla fall i morgon!
förresten, ska ju på kalas hon älskade jonathan i morgon ♥
så det blir lite halvseg update.
men ni får klara er ändå, Godnatt. K R A M I S


vet att ni har sett bilden förr,
men många har undrat hur vår båt ser ut, det är den på bilden.
inte världens största och bästa, men den räcker , verkligen!
Älskar att vara ute med båten ^^
nu vet jag ju iinte om dom som undrar hur båten ser ut läser min blogg,
men ja. Får väl hoppas det, annars får jag visa dom nån annan gång!

Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

2010-08-24 @ 14:24:27
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Ebba ;p

Ska vi göra videon i helgen? (a)<33

2010-08-24 @ 15:29:57
Postat av: lovisa

vilken klass går du i?:)

2010-08-24 @ 15:44:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0