ibland är livet underbart, ibland inte.

heeej.
snart ska vi nog ta en sväng med båten, sen ska vi nog åka hem.:)
kanske badar snabbt , men jag vet inte
känner typ inte för och bada i havet just nu.
ganska kallt ute ju ....
sen ska vi åka hem senare, då ska vi hem till mamma. '
i morgon vet jag inte vad jag ska göra, ingenting bestämt.
åhhh, alltså jag vill ha mer sommarlovar!
behöver en ny skolväska också, lite panik nu.
för jag har verkligen inte hittat en enda som jag känner att jag vill ha.


kommer ihåg hur populära dessa väskorna va förra året,
dom är väl hyfsat snygga men jag vet inte.
känner typ inte att jag vill ha den....
sen behöver jag en väska till typ när jag shoppar och sånt,
som man kan ha plånboken i och så.


tycker denna är väldigt snygg att ha när man shoppar o så.
den kommer från gina tricot och kostar 299 kr.

aja, mer om det sen. vi hörs. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0