I'll break your heart as much as you broke my.

nu har jag tvättat bort sminket och tagit på min mangokräm!
så är helt kladdig om fingrarna nu, men jag älskar den!


har lagt upp en självtagen bild på den innan, från när jag o ebba va o shoppade på väla ni vet?
men jag hittar inte den bilden nu :o konstigt.
det finns på body shop, på väla, tror den kostar 165 kr lr nåt. :)
men det är den värd! Den räcker skit länge,
ja jag har ju haft min sen december/januari?
nu blir det film, "walled in" heter den.
hörs i morgon, hyfsat tidigt, eftersom min moster kommer klockan 11 typ.
godnatt, puss.


har hört att den ska vara jävligt läskig. Men ja jag vet inte. får se;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0