Jag, Ebba & Melker är bäst på bmx i Åstorp!

nu är jag hemma! har varit på biblan såhär länge, höhö.
nej jag skoja bara!
vi har varit ute och cyklat, på oj och köpt chailatte (skit gott!)
sen satte vi oss i ebbas rum och drack chailatte och läste våra böcker som vi lånade, mysigt !:D
tror jag ska lägga mig ganska tidigt ikväll, börjar ju skolan på torsdag!
ska va ett litet tag med ebba imon innan jag sticker till stan ...
för hon kunde inte följa med för hon ska till bmx :/
men jag ska inte klippa mig förrän 3, så de borde vi hinna.
ska gå upp vid typ 7 i morgon. Duktigt , right? ;)'
så blir det varje dag sen, lägga sig vid 11 och gå upp vid halv 7, *pust*

ska äta nu , hörs sen. Ciao'


visst, Åstorp kan vara skit tråkigt, men skit roligt ibland! ÅsToRp in my ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0