Lev varje dag som om det vorde den sista.

tjabba.
vaknade vid 9 idag, men pallade inte starta mormors dator förrän nu,
eftersom att den är sjukt seg, tag typ 1000 år.
men men.
idag ska jag hem till pappa, sara ska ju ha kalas.
hon har bakat chokladmuffins, mums! höhö.
nu ska jag snart borsta ut mitt hår, det är helt blött för jag har precis duschat.
eller ja, jag badade . Skönt, vi har ju inte badkar hos mamma ://
men vi ska få det snart! Älskar att bada!

sen e det skola på måndag igen, utedag igen -.-
fyfan , hate it.
önskar att dom ångrade sig och sa att vi fick åka o bada ist, hehe ;)
haha, min ögon såg skit konstiga ut i morse, fast fina på samma gång.
dom var typ guldbruna/blåa, sen var pupillen jätte liten ! xd
ebba har sagt nån gång innan också att dom ser helt konstiga ut,
hon bara : "dina ögon ser ut som vampyrögon" , jag bara skrattade.
så kollade jag sånt läskigt på henne, hon bara "sluuuuta" , hahah ^^
hmm... vad kan man mer skriva?
längtar till torsdag, läger med skolan ! :D skit roligt.


höhö, bild från igår.
jag, louise och mia. :)

vi hörs senare, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0