livet är ett spel, men det är bara jag som kan reglerna.

tja, sitter och väntar på att maten ska bli klar...
är skit hungrig typ, har inte ätit nåt annat än frukost på hela dagen ._.
sitter och kollar runt på kläder, hittar typ inget speciellt, menmen.
men i morgon får jag ta o hitta på nåt! Pallar inte tillbringa sista veckan hemma , ;o
måste ha sjukt roligt sista veckan ju;)
fast sen samtidigt , som sagt, som jag börja vänja mig vid att lägga mig tidigt igen.
alltså nu för tiden vänder jag typ på dygnet:o
lägger mig skit sent och går upp skit sent.
inte likt mig, verkligen inte.
förr gick jag alltid upp vid typ 9, när det var helg.


såhär ser jag ut typ varje morgon nu.
hihi.
jaja, jag skriver efter jag har ätit.puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0