livet är vad du gör det till.

hej!
jag vet , jag suger på att uppdatera! Men har haft fullt upp hela dagen!
och jag har fortfarande inte hittat min sladd man för över bilder med , grrr :s
hate it ! Vill ju lägga över bilder, och in på bloggen.
men jag kan ändå skriva vad det är jag har gjort, jag har piercat näsan ^^
kanske inte så jätte kul för er, men älskar det alltså! Tänkt att det lilla kan förändra ett helt ansikte.
anledningen till att jag inte har uppdaterat idag är att jag var i skolan först, Skit roligt att komma tillbaka!
sen mötte jag upp ebba, sen stack vi hem till mig, och min moster, kusin och mormor var här,
för min moster skulle färga håret på mig, (min mamma kan ju inte eftersom hon har bruten arm)
så nu är mitt hår mörkbrunt igen, blev nöjd faktiskt.
sen cyklade vi upp till roma, eller ebba stack hem för att det gick inte att va efter, så det var inte lönt,
och hon ville inte ha nån mat :)
sen satt vi där och åt, åt inte alls mkt , var typ inte hungrig, och jag har skit ont i huvudet,
så ska nog snart sätta på en film, eller sova? :o
duscha gjorde jag imorse, så det är redan gjort .

aja, jag uppdaterar er senare, lägger nog förresten mig och läser lite, I morgon blir uppdateringen bättre!
P U S S


åhh, vill till USA ! ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0