loves in the air.

hej igen, haha, längesen jag skrev sist va? xD
men ebba är och duschar, så nu kan jag skriva på datan,
hon tkr det är tråkigt att sitta och kolla på när jag skriver i bloggen.
Men har man blogg så får man ju skriva, eller hur? ^^
kan inte lägga in bild på kortet vi köpte till adam igår för jag glömde att fota,
men där stod iaf "till en riktig prinsessa" på det och så var där en prinsessa. xD
hahaha.
mobbat, men ja. Vi ville skoja lite, (som vanligt)


kolla vad fina ögon! Vill också ha såna chokadbruna!
Själv varierar mina ögon färg, som ni redan vet.
ganska coolt att dom varierar , men vill ha isblåa eller chokladbruna ögon.

kanske ska beställa eller köpa linser, vet inte vilken färg,
men röda hade varit coolt? haha.
kanske tar typ chokladbruna då,
jaja får se.


fast lila är också jävligt coolt.
nu ska jag kolla facebook och bdb och sånt.
hörs sen. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0