måste fota mer alltså! ;o

wiho! Är typ helt färdig, har klätt på mig , satt upp håret, sminkat mig och nu äter jag frukost.
så sen ska jag bara borsta tänderna också.
sen sticker jag hem till ebba, kanske blir lite tidigare än 1:)
vi va skit sugna på att sticka till familia och fika, men jag är liksom helt pank.
menmen, vi får ta det en annan dag!
sen sover jag hos ebba inatt, vi ska försöka ta foto denna gången, haha.
vi glömmer alltid, eller så pallar vi inte.


ahh, kolla så söt! :o
jaja, skriver innan jag sticker sen, eller ja, det blir nog 2 inlägg innan jag sticker.
lite halvseg uppdatering idag skulle jag tro...
men det löser sig!
pusspåer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0