men SERIÖST :'s

fan också! Får snart ett nervsammanbrott alltså! Hittar inte sladden som man laddar över bilder från kameran med, jag dör alltså! FAN!
men jag ska leta, så förhoppningsvis får ni se bilderna i morgon,
om jag inte hittar sladden så fotar jag med ebba kamera i morgon!
skulle fota med min mobil, men mitt så ser helt konstigt ut nu...
efter regn och blåst. SVENSK SOMMAR! :(
men jag blev nöjd, ja det blev jag.
Alltså med klippningen, dom var jätte duktiga där!:)
men jag skulle klippt upp det mer ://
menmen, det kommer fler ggr!
sen har jag en "överraskning" till er, hihi.
som jag också har gjort, än sålänge är det bara ebba och min familj som vet. thihi.
och alla i skolan kommer få veta i morgon osså.

ja, börjar ju skolan i morgon! Känns helt sjukt att sommarlovet redan är över,
men ska bli roligt att börja igen .
börjar 09:30, så går upp vid 7, ska hinna göra v håret och så,
typ platta det och sånt skit, ;)
och nu ikväll ska jag välja kläder... vet inte alls vad jag ska ha på mig ....
hittar säkert något! Inte sådär jätte vitkigt. xD


haha, en liten ledtråd, kan ni gissa vad det är?
eller, en ganska stor ledtråd egentligen... hmm...

nej , nu ska jag kolla facebook.
sen ska jag kolla film och äta godis med mamma, för mina brödrar är hos pappa.
så myskväll med mamma! ^^
skriver snart. Eller ja innan jag sätter på filmen.
förlåt för lite seg update.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0