när livet sviker är det bra att vara två.

hej, märkte precis att mina högtalare till datan hade gått i sönder, fan,fan,fan !
vet inte hur dom har gått i sönder , men ja.
hur ska jag klara mig utan musik när jag sitter vid datan, varje gång jag inte har på musik vid datan känns det som om nåt fattas....
får fråga pappa om jag får hans från jobb , :p haha.
nu kommer pappa om typ en timme, dagen har ändå gått ganska snabbt.
och förresten, jag är vän med ebba igen :)
liksom? Alla visste väl redan att vi skulle bli vänner,
för det blir vi alltid, vad vi än bråkar om, så blir vi alltid vänner igen!


flumm bild på mig och ebba, haha.
jaja, nu ska jag gå och fixa mitt hår lite mer , ser ut som ett fågelbo just nu. ;)
puss



Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Svar på "Sannaliten wants": Skööönt! Jag har varit på jobbet :) Nu har jag tvättstuga, lagom kul :P

2010-08-11 @ 16:22:42
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: BeBrave

ha en fin kväll:)

2010-08-11 @ 16:24:29
URL: http://bebrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0