nightmares.

har nyss gått upp typ, vaknade förrst vid 9 tiden men pallade inte gå upp,
så jag la mig ner igen och somnade om.
sen vaknade jag vid 11, och då gick jag upp, hihi.
idag blir det ebba hela dagen, sen ikväll ska jag hjälpa mamma och tvätta i tvättstugan...
drömde om den skräckfilmen vi såg i förrigår hahah.
fast i filmen var dom nakna med täckta av blod, men i min dröm va dom nakna med täckta av mjöl,
helt cp! Brukar ha ganska konstiga drömmar ibland ... :s


haha, bilden xd
tur att mardrömmarna inte är som i "a nightmare on elm street" haha,
freddy krueger alltså, där stannar ju mardrömmer kvar fast man vaknar,
eller, om man blir typ mördad i drömmen så dör man i verkligheten också...
lite scary det där.

nej , tror jag ska kolla facebook nu (som vanligt) sen göra v mig , tror jag.
nu kom även ebba hit, hon vaknade lite senare än mig , haha.
men nu är hon vaken.
vi hörs. P U S S & K R A M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0