ny duschad.

nyss duchat nu då, kände mig så ofräsch, så det var skönt.
fått bort allt smink och så.
eller allt smink blir de ju inte, eftersom jag bara har mascara, och då är det ju inte så mkt.


från det ena till det andra, så ska jag med mamma hem till mormor på fredag,
för vi ska fira louise lite, hon fyller år.
så alla mina mostrar, min mamma , jag och min mormor ska va där,
typ äta mat och sånt:)
skit mysigt!
sen ska dom ut senare, men då åker jag nog hem till pappa.
eller så är jag där själv, dom kommer hem typ 2 tim efter igen.
men ja.
pallar nog inte se den filmen sen, pallar inte.
har för mig jag har sett den förr, och den var inte så bra tror jag.
pallar inte då.
får se om där är nån annan!
kramsålängesötnosar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0