regn & åska.

tja!
sitter hemma hos ebba nu, vi har precis kommit hem från familia. haha.
vi åkte hem, sen dit igen, för ebba skulle köpa ett par jeans också,
sen fikade vi igen ;)
det regnar skit mkt ute, jävla skit väder alltså.
och åskar för den delen, gillar inte åska. Haha .
sen ska vi städa lite här, sen ska vi hem till mig...
vi kanske inte fotar idag, (a) kanske i morgon ist,
eftersom vi hade tänkt fota där ute , men det regnar ju.
så vi får hoppas på att det inte regnar lika mkt i morgon då.


nu ska vi städa, skriver när vi e hemma hos mig.
förlåt för dåligt update. puss

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

Hej!

För första gången någonsin har jag en "dagens blogg"-tävling på min blogg. Dock är det inte riktigt samma sak som Dagens blogg. Läs mitt senaste inlägg på bloggen om du är intresserad av att vara med och tävla om lite extra publicitet!

KRAM :)

2010-08-14 @ 17:53:38
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0